Sandflygaren Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Vet inte om detta är något nytt för nån av er här men med tanke på att jag inte haft GH3 särskilt länge så är det det för mig. Men i alla fall när man spelat ett par lite smått snabba låtar på Medium/Hard/Expert så börjar väggarna o taket se ut som om det rör på sig, precis som en flod eller vad man ska säga. Bli det så för er med? Kom nu inte och säg att jag är sent ute bara för att det släpptes för rätt längesen, för som sagt, JAG har inte haft detta så länge och kan inte veta. Redigerat 28 Augusti 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Det har blivit så för mig med. Men jag vet inte riktigt varför. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Tror nog det beror på alla olika färger som kommer upp i olika tempon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Bara för att ögona vänjer sig. Och då lurar du dina ögon och tror att det rör sig lite om man kollar bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Samma händer för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Har faktiskt aldrig hänt för mig. Har kört på hard/expert i kanske 1-2h eller nåt fast det här händer inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Har faktiskt aldrig hänt för mig. Har kört på hard/expert i kanske 1-2h eller nåt fast det här händer inte mig.Men det beror också lite på omgivningen. För när jag spelade lika mycket hos en kompis och kolla runt så hände det inte för allting där var så slätt, medans i mitt rum är det lite mer vågig färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Okej :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Det händer mig med. Men det beror på att när du spelar guitar hero så tittar du hela tiden "framåt" och rör blicken uppåt för att se nästa toner. Trots att de egentligen rörs emot dig så uppfattar du det som att du tittar efter dem. Därför händer samma sak när du tittar på tex väggen, du glider med blicken uppåt och det känns som om allt rör sig. Första gången jag spelade trodde jag att min kompis julgran drevs av batterier. Jag: "Rör sig din julgran?" Han: wtf? Jag: Nej men seriöst den rör på sig! :P Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Jo det händer det för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Okej, då är jag inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.