360Xbox Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv... btw, hur kan det va fejk? förklara... Och han riskerar inte infektioner och blodförlust? DET ÄR INTE FAKE!jag såg det där på en dokumentär... då är det inte fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 det är äkta min pappa har sätt en kille gjort det irl live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv... btw, hur kan det va fejk? förklara... Och han riskerar inte infektioner och blodförlust? DET ÄR INTE FAKE!jag såg det där på en dokumentär... då är det inte fake ALLT PÅ TV ÄR SANT! Men det är säkert möjligt, har sett konstigare saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Om det nu inte är fake så får jag väl anta att han helt enkelt inte kan känna smärta.. Så himla värt det att riskera döden för att underhålla en publik han riskerar inte livet, han har gjort "tunnlar igenom kroppen, förbi alla organ osv... btw, hur kan det va fejk? förklara... Och han riskerar inte infektioner och blodförlust? De kanske har rengjort svärdet med något kraftigt infektionsförebyggande, och de såg väl antagligen till blodförlusten så snart han tog ur svärdet. Ja, förr samarbetade läkare ibland med artistfolk. Det var ett sätt att tjäna lite extra pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Han är ju magiker så det finns ju många sett att få det att se ut som han gör det fast han inte gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.