Gäst Ubuntu Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 MY FATHER WORK MINE! Haha fyfan vad klockrent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Jag fattar inte vad det är som e så roligt? Jag läste båda två! Ingen av dom var väl särskilt rolig. Med båda två menar jag med Xades och Garones. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Man måste spela WoW för att förstå dem först och främst, sedan lär man skrivit egna och sett på seriösta Applys för att se hur dåliga dessa är ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) Jag har själv gjort lite roliga allplys till ally-guilds på min server (jag är horde) men dom här var mycket roligare :P jag försöka vara seriös i mina Redigerat 2 September 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg