Hoppa till innehåll

Problem Med Wow


Animal
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, jag skulle spela wow imorse för första gången på typ två månader, hursomhelst jag startar upp launcern, allt funkar perf, sen när jag tycker play så poppar det upp en ruta (bifogad bild) och jag kan inte gå in på wow?

 

Nån som vet hur jag ska göra?

Tacksam för snabba svar.

Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, jag skulle spela wow imorse för första gången på typ två månader, hursomhelst jag startar upp launcern, allt funkar perf, sen när jag tycker play så poppar det upp en ruta (bifogad bild) och jag kan inte gå in på wow?

 

Nån som vet hur jag ska göra?

Tacksam för snabba svar.

Reinstall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har reparerat, ominstalerat och kollat om den är kvar, det är den...

 

Kan inte nån av er typ göra en kopia av eran och sedan skicka den till mig på msn så kan jag testa då?

det e inte riktigt så enkelt, spelet + patcher ligger på 9gb.

Har du reinstallat ska det fungera, gör det inte det så måste det f*n va fel på datorn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I'm having the same exact problem. After formatting many times, borrowing 2 different sets of discs, digital download, copying the entire WoW folder from a different pc, installing under different service packs and even bought a new hard-drive with no luck. I have never had a problem as long as i have been working with computers that was this persistent.

 

 

Känns som att problemet är lite hopplöst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sista saken du kan testa är då att formatera hela datorn..

eru bäng eller? :)

Försök att ta bort patch.MPQ och patch-2.MPQ och repaira.. funkar det inte så är det nånting stort

och seriöst som din dator har drabbats av.. THE DARK SIDE..LOLOL!

Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allright! Fixade det genom att ominstalera det två gånger (lol) :)

 

Har dock ett nytt problem ;) Får inte mitt prepaid card förrens om 10 dagar, så jag tänkte köra lite private server tills dess kan dock inte komma in, har testat flera olika servrar med får upp samma medelande, (bifogad bild).

 

Uppskattar snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...