The Moose Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 JAA JIPPIE JAG KLARADE HAN!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja tyckte han va skitenkel... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Nu ska du till Petalburg City och möta din far, den 5:e gymledaren. Han har Slaking Lv.28, Vigoroth Lv.30 och Slaking Lv.31. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Sen ska du ta HM03 Surf som finns i Wally's hus till vänster om gymmet. Sen ska du till Mauville City, til höger där och så surfa till andra sidan av vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Du får Old Rod i Dewford City, den kan du komma till. Kolla på kartan vart det ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag fångade faktiskt en tentacool i level 7 med Old rod.Ocj jag som trodde man bara kunde fånga magikarp med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag fånga en shiny magicarp idag den var guldig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Cut får man i Rustboro City, i huset till vänster om Pokécentret. För att komma till andra sidan behöver du gå igenom grottan som ligger på Route 116, till vänster om Verdanturf City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Du ka annars fånga en Zigzagoon... den kan lära sig surf.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Och på Route 117 kan du hitta Marill i gräset, så där behöver du inte surfa eller fiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 aaa. de erätt (route 117 är vänster och mauville city) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag tyckte att team magma bossen var skitlätt blev inte ens skadad av honom för han dog hela tiden men jag hade ju lv 55 då vet inte hur jag lyckades få det så fort då men skitsamma är det nån som vet vart missingNO är på ruby??? vill gärna veta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg