MASTER MODE Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 hur kommer man till carona montain tacksam för snaba svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Du måste få 65 shines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 säkert? annars tror jag att du ska klara alla episod sju på alla banor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) Hur många banor finns det? Alltså världar. Redigerat 31 Mars 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 7st tror jag.. 8 med corona mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 när du har klarat shadow mario på alla banor kommer du till corona mountain! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 när du har klarat shadow mario på alla banor kommer du till corona mountain! altså ska man klara alla episod 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ja episod 7 på alla världar man behöver alltså bara 49st shines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Va jag har 52 elller 54st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 ohhhhh do kommer det att ta jete long tid men jag vet ett sett att fo extra shains man ska ha 10 bo kroner och go till stelet der man kommer till rico harbor man ska go ott venster ochder fins ett hus man ska go fram till bjurnarna do kommer dom att prata med dig svara ja po alting so byter han en shain sprite mot dom 10 pengarna det her kan man gura i hela tiden och endo fo nya shains Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 det heter shines.. wind fox: du ska ha klarat episod 7 på alla världar som sagt.. något annat spelar ingen roll om hur många shine sprites du har t.ex. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag vore tacksam för lite hjälp jag har kommit upp till berget där peach är fången men jag vet inte hur jag ska göra eller klara baby bowser eller bowser snälla säg hur man gör jag har 71 shines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg