Hoppa till innehåll

Muslim


desertpures
 Dela

Rekommendera inlägg

... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel.

 

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!

_

Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr.

 

EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann?

Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans."

 

Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :)

 

Upp till bevis. Säg mig en enda sak i Koranen som inte är sant. Det finns människor som har forskat om Koranen i över 10 år och inte hittat ett enda fel.

 

Tja, vi kan väl ta det mest uppenbara felet, halva boken kräver att en stor låtsasvän som ni kallar Allah har skapat världen.

Du får gärna visa en av dom där rapporterna som visar att inget i koranen är fel eller inte överensstämmer med verkligheten, men jag är redan 99.99% säker på att det är en massa skitsnack du hittar på för att bevisa din poäng.

 

Aso, du får gärna rabbla upp dina s.k bevis här, men jag antar att hälften är

 

"Jorden är perfekt för liv, alltså finns Allah"

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel.

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!

_

Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr.

 

EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann?

Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans."

 

Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :)

 

du ska se en dag min lille nalle=D,då ska jag skratta åt dig skratta. för att du inte trodde på oss Redigerat av desertpures
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...