Str4ndB3rg Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Efter en månad spelning på Guitar Hero 3 Legends Of Rock (XBOX 360) hos min kompis så har jag bestämt mig för köpa det själv saken är det att mitt Xbox är sönder och jag har ingen annan utan PC men jag hitta en PC version men funkar det värkligen? Är det bara att köpa sätta in en skiva i disken och installera sen spela? Glad om jag får svar tack :P http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...ent&markID= Redigerat 30 Augusti 2008 av OrCi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 jag kan tro det för gittaren går på usbn tror jag så det är nog bara installera spelet och starta om datorn och stoppa i usbn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Ja, det funkar. Jag har det till PC och fungerar kanon, enda nackdelen är att man inte kan tanka nya låtar till spelet. Online-funktionen fungerar kanon. Förövrigt får du med en xplorer kontroll som gör det möjligt att stoppa in den i din Xbox OM du skulle få den att funka någon gång. Eller om du kanske vill spela på xboxen hos någon polare som med har Guitar Hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Trodde inte GH3 fanns till PC O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det är en annan utvecklare till PC. Aspyr, det är därför det inte blivit lika känt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Aha, okej. Trodde det skulle vara dom vanliga som Activision och Harmonix som gjorde spelet. Är spelet en exakt kopia av GH3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Aha, okej. Trodde det skulle vara dom vanliga som Activision och Harmonix som gjorde spelet. Är spelet en exakt kopia av GH3?Ja, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Ja, det funkar. Jag har det till PC och fungerar kanon, enda nackdelen är att man inte kan tanka nya låtar till spelet. Online-funktionen fungerar kanon. Förövrigt får du med en xplorer kontroll som gör det möjligt att stoppa in den i din Xbox OM du skulle få den att funka någon gång. Eller om du kanske vill spela på xboxen hos någon polare som med har Guitar Hero. http://www.scorehero.com/forum/ fullt med custom låtar för GH3. @OrCi: Glöm inte att GH3 PC är mer krävande än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Aha ok men jag är inte säker jag ska köpa det :S Men tack för alla svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Ja, det funkar. Jag har det till PC och fungerar kanon, enda nackdelen är att man inte kan tanka nya låtar till spelet. Online-funktionen fungerar kanon. Förövrigt får du med en xplorer kontroll som gör det möjligt att stoppa in den i din Xbox OM du skulle få den att funka någon gång. Eller om du kanske vill spela på xboxen hos någon polare som med har Guitar Hero. Istället gör/laddar man ner custom låtar. Som är 1000ggr bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Ja, det funkar. Jag har det till PC och fungerar kanon, enda nackdelen är att man inte kan tanka nya låtar till spelet. Online-funktionen fungerar kanon. Förövrigt får du med en xplorer kontroll som gör det möjligt att stoppa in den i din Xbox OM du skulle få den att funka någon gång. Eller om du kanske vill spela på xboxen hos någon polare som med har Guitar Hero. Istället gör/laddar man ner custom låtar. Som är 1000ggr bättre. Jodå, jag är mycket medveten om att man kan ladda ner custom låtar. Jag har själv gjort det frera gånger.Det kräver en del kunnande om program i allmänhet och vem som helst kan inte göra det. Och jag kan inte påstå att custom låtarna är 1000ggr bättre. Dels för att hälften är felsynkade samt att sågott som alla låtar inte är kompitabla för alla svårighetsgrader SAMT att om man vill spela online så funkar det inte om dom andra inte har samma custom låtar som du. Det är nästan bättre att gå tillbaka till skruttiga frets-on-fire singleplayer mode. Så när jag sa "enda nackdelen är att man inte kan tanka nya låtar till spelet." så syftade jag självklart mer på standardfunktionen som finns inbyggd i alla guitar hero-spel. På knappen "Downloadable content" i online läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.