shoobree Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Tjoo, så var det dags att ta ut cdn från Crysis och stoppa in den i burken, jag startar spelet, får ett uppdrag, Jag går till ett skepp dödar alla koreaner, Downloadar data från en dator i skeppet, sen får jag ett till uppdrag att det står: Aircraft strike biocular nåt sånt, jag går och tar rocket launcher, siktar så står det locking... Men inget händer? Redigerat 31 Augusti 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Tjoo, så var det dags att ta ut cdn från Crysis och stoppa in den i burken, jag startar spelet, får ett uppdrag, Jag går till ett skepp dödar alla koreaner, Downloadar data från en dator i skeppet, sen får jag ett till uppdrag att det står: Aircraft strike biocular nåt sånt, jag går och tar rocket launcher, siktar så står det locking... Men inget händer? Om det är den banan jag tror att det är så ska du använda knappen B och använda kikaren. Då ska du sikta på skeppet och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Ja, så gör man. Du laddar ner skiten från datorn på skeppet, går av skeppet, tar fram kikaren, siktar på skeppet med kikaren och sen så trycker du nån knapp så bombas skeppet. Kommer inte ihåg vilken knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeavyFeets Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Man ska bara klicka med musknappen när man har skeppet i sikte. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Borde inte denna tråden ligga i spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Borde inte denna tråden ligga i spel? Fin bump -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.