Imagine Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Jag kan inte instalera Adobe flashplayer. Jag har försökt minst ett dussin gånger. Men det funkar inte att spela vissa spel och kolla på filmer på youtube.com. Jag vill värkligen ha hjälp med detta problem. Redigerat 2 September 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Får du något felmeddelande? Har du stängt webbläsaren medans du installerar Adobe Flashplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Jag kan inte instalera Abdo flashplayer. Jag har försökt minst ett dussin gånger. Men det funkar inte att spela vissa spel och kolla på filmer på youtube.com. Jag vill värkligen ha hjälp med detta problem.Hahahaha abdo XD Har testat här: http://www.adobe.com/products/flashplayer/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Tror inte det funkar om du installerar Abdo Flashplayer, testa med Adobe Flasheplayer. :D Bot: Så har det blivit för mig ibland också, jag brukar bara stänga ner webbläsaren och starta om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag kan inte instalera Abdo flashplayer. Jag har försökt minst ett dussin gånger. Men det funkar inte att spela vissa spel och kolla på filmer på youtube.com. Jag vill värkligen ha hjälp med detta problem.Hahahaha abdo XD Har testat här: http://www.adobe.com/products/flashplayer/ ? Lol! Kunde inte sluta skratta! :D Ladda ner firefox och gå in i en sida med flashplayer.. sen så kommer det en ruta som det står om du vill installera flash, och sen följer du instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) tog bort. fel Redigerat 2 September 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 abdo flashplayer, de vore ett äkta namn på ett program de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.