Gäst OneDream Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Konsoll - Ps3 alla som har battlefield joina och skicka ett pm med ditt psn-namn! Så vi kan köra i samma lag någon gång =) (om det är flera som säger, så kan vi ju köra flera samtidigt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Skulle va kul, tyvärr har jag inte BF:BC till Ps3. Om jag köper det så skulle det vara väldigt kul att köra med flera härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 kan du inte försöka leta fram det till ett bra pris ^^? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Det vore skit skoj att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Är inte inne på BF:BC Men kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 kan du inte försöka leta fram det till ett bra pris ^^? När det sänks till ca 300:- köper jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordvort3x Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 jag har battlefield bad company gold edition på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 jag har battlefield bad company gold edition på ps3 Vi andra får vänta till LV 25 för de 5 extra vapnen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordvort3x Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 ok. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 heter killerman1337 på ps3 (johansson77) så adda mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Tjenare är det bad company 2 du menar? är 1945? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 JÄVLAR vilken bump! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.