Megaman67 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Hej, medlemmar. Jag undrar om man kan få Master Hand. Jag mötte honom bara i classic mode och event 50 tillsammans med Crazy hand. :unsure: :unsure: :unsure: Här är några bilder. P.S. Säg inte att jag är dum, korkad eller är en idiot. Jag såg faktiskt en gång på Youtube att några kunde spela som Master Hand och Crazy Hand (Videons namn är master hand vs crazy hand (ssbm)). länken dit är där nere. D.S Redigerat 7 September 2008 av Jojje3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 nej, de går inte att få honom, tror du något annat så är du korkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Är du en idiot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Är du en idiot?japp, det är han:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 men jag kan för stå han min kompis lurade mej och sa att han hadde fått han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Är du en idiot?japp, det är han:O Helt klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 men jag kan för stå han min kompis lurade mej och sa att han hadde fått han :Pdå är du också jävligt korkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Varför skulle man inte kunna tro att man kan få honom utan att vara en idiot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 mm man får väll tro vad man vill va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 det är f*n uppenbart att man inte kan låsa upp master hand, why? för att kontrollerna skulle vara helt cp, och han skulle helt klart vara OP igenfört med vissa gubbar som mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 P.S. Säg inte att jag är dum, korkad eller är en idiot. Jag såg faktiskt en gång på Youtube att några kunde spela som Master Hand och Crazy Hand. D.S Länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Med gameshark o action replay går det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg