OpeningTitles Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 ...idiot, de finns en quest för att komma in där gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Lite onödigt och föreslå något som kringgår 10 gold.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Va, 10 gp? f*n VA DYRT, trodde det var gratis! OMMMGMGMGMGMGMGMG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 ...idiot, de finns en quest för att komma in där gratis vad för Guest och du jag visste inge om de så kalla inte mej så hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis Jaha så den questen ligger i al kharid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 När jag läste första inlägget fick jag en liten "xD-symbol" i ansiktet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 När jag läste första inlägget fick jag en liten "xD-symbol" i ansiktet.. eeh vad sa ? hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis jaaa men var ligger hassan !! yes hitta han han bor vid den lilla fontänen :D jaa men vad är Osman!! han kanske liggger vid Edgeville hahah <_< jaha nej han ligger också lite nära fontänen Meeeeeeeen nu har jag tröttnat!! jag måste nån annan stans O.o kanske .. kanske ska jag kriga mot killen jag ska möta han e kanske LEVEL 55 NÅT SÅNT Kom igen nu har jag hittat draynor Village haha han e kanske en Bonde !! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis Haha x) Prince Ali resurs x) Det ska vara rescue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis jaaa men var ligger hassan !! yes hitta han han bor vid den lilla fontänen :D jaa men vad är Osman!! han kanske liggger vid Edgeville hahah <_< jaha nej han ligger också lite nära fontänen Meeeeeeeen nu har jag tröttnat!! jag måste nån annan stans O.o kanske .. kanske ska jag kriga mot killen jag ska möta han e kanske LEVEL 55 NÅT SÅNT Kom igen nu har jag hittat draynor Village haha han e kanske en Bonde !! :D Asså... seriöst vafan snackar du om? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;) funkade för mej Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis jaaa men var ligger hassan !! yes hitta han han bor vid den lilla fontänen :D jaa men vad är Osman!! han kanske liggger vid Edgeville hahah <_< jaha nej han ligger också lite nära fontänen Meeeeeeeen nu har jag tröttnat!! jag måste nån annan stans O.o kanske .. kanske ska jag kriga mot killen jag ska möta han e kanske LEVEL 55 NÅT SÅNT Kom igen nu har jag hittat draynor Village haha han e kanske en Bonde !! :D Asså... seriöst vafan snackar du om? o.O jag har absolut ingen aning, jag tror han är full Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Uhmm...Jag tror dom flesta nooben som har lägre lvl en dig visste det där :), Btw du kanske inte är så bra. 10 GP? Öh döda några goblins så är det klart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg