Hoppa till innehåll

Trött På Att Betala 10 Guld För Att Komma In Och Ut I Al Kharid?

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Fattar inte varför RS är för 13 och uppåt(Om det var som du sa där uppe^). Man står ju bara och slår babypinata med en liten träbit.

Asså... kanske för att det är jobbigt med ungar som skriver " what are you doing????????????" stör som f*n. Redigerat av ThinkAboutIt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte varför RS är för 13 och uppåt(Om det var som du sa där uppe^). Man står ju bara och slår babypinata med en liten träbit.

Asså... kanske för att det är jobbigt med ungar som skriver " what are you doing????????????" stör som f*n.

Håller med det är verkligen jobbigt med sånt,11-12 möjligen men 9?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså... kanske för att det är jobbigt med ungar som skriver " what are you doing????????????" stör som f*n.

Håller med det är verkligen jobbigt med sånt,11-12 möjligen men 9?

11-12? du är ju 11?-,- fast ja, det är störande med folk som börjar tjafsa med en...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej visst det är jobbigt betala ut och in 10 guld jag vet ett sätt ni vet när ni ska till varrock och sväng till höger --> inte den vägen som leder till varrock när ni har gjort det ser ni ett stort hål sen springer ni i Al Kharid ochgör saker som ni vill göra :lol: ;)

funkade för mej

Eller så gör man bara questen "Prince Ali Resource" så får man gå in gratis

Hahah pwn :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alså jag har klarat alla quest utan member jag har inte klarat Prince ali rescue dragon slayer sen shield of attav har ni Problem!? plus jag har jobbat hårt för att min gubbe ska komma upp i lvl!!

va f*n snackar du om?

jag snackar om att dem säger man ska va 13 till rs men jag har jobbat mycket med min gubbe den är i nu lvl 44 nu det tog dagar!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...