Tortilla Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Finns de några aerosmith låtar till frets on fire som man kan få tag på?? ************************************************************************************************* O.B.S!! Bara till ADMINS o MODERATORER! * * Jag syftar inte på någon fildelning här det är ett lagligt spel som man får ladda ner och låtar till det. Men om ni tycker* att ja gjort fel så säger ja förlåt för de. * ************************************************************************************************** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Gå in på google och sök efter aerosmith addons, eller så gå in på en nerladdnings sida och sök efter add ons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Tror man kan det på FoFs hemsida, provde själv att hämta nya låtar när jag spelade det för 1 år sen, men nu tycker jag det och gituar hero och musiken är skit dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.