Tortilla Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Finns de några aerosmith låtar till frets on fire som man kan få tag på?? ************************************************************************************************* O.B.S!! Bara till ADMINS o MODERATORER! * * Jag syftar inte på någon fildelning här det är ett lagligt spel som man får ladda ner och låtar till det. Men om ni tycker* att ja gjort fel så säger ja förlåt för de. * ************************************************************************************************** Citera
Viruz256 Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Gå in på google och sök efter aerosmith addons, eller så gå in på en nerladdnings sida och sök efter add ons. Citera
WASD Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Tror man kan det på FoFs hemsida, provde själv att hämta nya låtar när jag spelade det för 1 år sen, men nu tycker jag det och gituar hero och musiken är skit dålig... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.