cola_yurij Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 hur får man glitriga pokemon??? och var fångar man de ????????? hjälp mig snälla..................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Det är så att det är slumpen som avgör om du möter en glittrig pokémon lr inte... Alla pokemon kan vara glittriga och man kan möta dem var som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_yurij Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 men jag vill ha en min gyarados blev inte glittrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har en glittrig Zubat! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Dom e svåra att få tag på va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ded Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 men hur gör man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 för att få alla glitriga behöver du gameshark så fick jag alla glittriga fast om man inte har gameshark är det jätte svårt att hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Det är typ omöjligt... Men jag fick en Glittrig Tyranitar och en Silver PIchu ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag har en glittrig luigia ocg garados men hur får man dom igentligen jag fattar inte hur jag fick glittrig luigia på guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag har hört att det är var 800 hundrade pokemon som är shiny (glitrig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 var 800,de? Min Larvitar utvecklades så vart min tyranitar silvrig!! Och Pichu kläktes ur ett silver egg... Jag vet inte hur jag fick det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det är 1 på 8000 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg