knark Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 eller titta bara på pricerunner så hittar du ngr stycken. och om man laddar ner XP olagligt och skiten crashar så är det ett stort problem då man inte har ngn skiva... Hur menar du? Man måste ju ha en skiva för att installera :huh:Jag vet att du skulle ha lagt dig för 2 timmar sen när du skrev detta, men så trött borde du inte vara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Efter tiden kommer alla Spel som görs att komma till vista. Sen utvecklas det bara :D Vista Ultimate har inga buggar så :D Xd Föredrar vista Skitsnack helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Vista är bättre. Men det är inte alla som känner att de behöver alla nya saker. Dessutom är det som många här säger att äldre spel och program inte alltid fungerar som de ska i Vista. Ibland kan det vara så att de inte funkar alls. Men jag har hört få klagomål från Vistaanvändare angående detta. Windows XP har väl fått sin sista uppdatering någonsin vad jag vet. Det fungerar, men det kommer inte förbättras något speciellt i framtiden. Är det ett beslut du ska ta i och med nytt datorinköp? Ska du spela nya spel i snygg grafik är nog Vista att föredra eftersom det endast är där DX10 har fullt stöd. ^^ man sa precis samma sak om XP när det först kom ut. Men Vista är mer UI updates i början, visst är det bättre nu men för ett år sedan... Jag själv tänker skaffa Vista eftersom det börjar bli standard bland många spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 det är lättare att hitta i vista. Den nya funktionen "instant search" är bra och det går att enkelt hitta det man letar efter.Om man inte har bra organiserat alltså... Eller om man inte pallar ladda ned gratisverktyg som fungerar precis lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.