TiredRacoon Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Google chrome, i samarbete med FRA. Samlar alla sidor man går till och lägger in i en databas till google. :P Smart där, så är det en "cool" ikon så är programet bra? Vilket skitsnack :P Anyhow så har jag inget att dölja ;) Bokmärkesfunktionen är inte den bästa, men ja, man lägger ju till bokmärken i raden precis under sökrutan- Gäller bara att vänja sig. Redigerat 3 September 2008 av MovieMe Citera
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Tar det mycket plats? Skulle vilja testa, men har bara 400 mb plats kvar på C. Ska formatera om datorn i helgen, jag har ny hårddisk. Citera
PurpleHaze Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 hade lite förutfattade meningar tror jag, bokmärkesproblemet var ju lätt löst med lite import från firefox och en gnutta ctrl + B - Sylar Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Google chrome, i samarbete med FRA. Samlar alla sidor man går till och lägger in i en databas till google. :P Smart där, så är det en "cool" ikon så är programet bra? Vilket skitsnack :P Anyhow så har jag inget att dölja ;) Bokmärkesfunktionen är inte den bästa, men ja, man lägger ju till bokmärken i raden precis under sökrutan- Gäller bara att vänja sig. Skitsnack? Att google loggar allt är ett faktum Citera
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Ja, det var ganska snabbt. Men jag tror ändå jag håller mig till FF. Iaf nu. Citera
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Citera
Sidney Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Verkar som en snabb och enkel webläsare. Gillar. Citera
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Skit samma om det liknar en pokemon boll, det är insidan som räknas ;) Btw, så är iaf Google Chrome ikonen snyggare än IE. Citera
Median Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Man kan slå av så att Chrome inte samlar information i Alternativ.. Iallafall, riktigt snabb och bra, även utan ad-blocker. Ny favorit ;) Citera
Dextrozol Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 verkar vara precis lika snabb som firefox + har jag grått skin på mina saker så google chrome passar inte >.< och palla ha en pokeboll som webläsare ;) :lol: Citera
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Skit samma om det liknar en pokemon boll, det är insidan som räknas ;) Btw, så är iaf Google Chrome ikonen snyggare än IE. Jo jag vet men på förra sidan sa att att det var ikonen som räknades :P Citera
Gäst Logfan Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Hmm, Man kan ju alltid testa? Är det bättre än IE? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.