TheGreatest Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 allt är bättre än IE. det är typ likadant som ff imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Bättre och bättre vet jag inte... Men definitivt snabbare än IE och snyggare. Tror tom det är lite snabbare än mitt FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 ni vet ingenting. Vissa tycker att IE är bäst, vissa tycker att FF är bäst. Vissa tycker att Google Crome är bäst. Opera är det bästa ;). Men gooogle crome är väldigt stilren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Tar det mycket plats? Skulle vilja testa, men har bara 400 mb plats kvar på C. Ska formatera om datorn i helgen, jag har ny hårddisk. Den tog ungerfär 500 kb att ladda ner men jag tror den tar lite mer än så. 400 mb räcker ju självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 En bra sak är ju också att startsidan har en "Mest besökta sidor" sak som listar alla sidor man besöker meest så man bara kan trycka på den sidan man vill till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 En bra sak är ju också att startsidan har en "Mest besökta sidor" sak som listar alla sidor man besöker meest så man bara kan trycka på den sidan man vill till. De tycker jag är jäkla bra. De tar typ 5 sekunder att komma in på en sida från när man startar Chrome. IE tog sån j'vla tid med att starta upp och att ladda sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 En bra sak är ju också att startsidan har en "Mest besökta sidor" sak som listar alla sidor man besöker meest så man bara kan trycka på den sidan man vill till. De tycker jag är jäkla bra. De tar typ 5 sekunder att komma in på en sida från när man startar Chrome. IE tog sån j'vla tid med att starta upp och att ladda sidor. Precis, Google vet verkligen hur man gör webbläsare. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Google Chrome - Snabbare än Firefox, säkrare än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Ska testa det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Hur bra är den igentligen? Den verkar bättre än internet explorer vad jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Så bra är den inte.. I alla fall inte bättre än Fire Fox. Fire Fox är snabbare och enklare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Firefox är bättre, men jag tycker nog Google Chrome är lite snabbare. Det är mycket snabbare och snyggare än IE iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.