TiredRacoon Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Google chrome, i samarbete med FRA. Samlar alla sidor man går till och lägger in i en databas till google. :P Smart där, så är det en "cool" ikon så är programet bra? Vilket skitsnack :P Anyhow så har jag inget att dölja ;) Bokmärkesfunktionen är inte den bästa, men ja, man lägger ju till bokmärken i raden precis under sökrutan- Gäller bara att vänja sig. Redigerat 3 September 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Tar det mycket plats? Skulle vilja testa, men har bara 400 mb plats kvar på C. Ska formatera om datorn i helgen, jag har ny hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 hade lite förutfattade meningar tror jag, bokmärkesproblemet var ju lätt löst med lite import från firefox och en gnutta ctrl + B - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Google chrome, i samarbete med FRA. Samlar alla sidor man går till och lägger in i en databas till google. :P Smart där, så är det en "cool" ikon så är programet bra? Vilket skitsnack :P Anyhow så har jag inget att dölja ;) Bokmärkesfunktionen är inte den bästa, men ja, man lägger ju till bokmärken i raden precis under sökrutan- Gäller bara att vänja sig. Skitsnack? Att google loggar allt är ett faktum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ja, det var ganska snabbt. Men jag tror ändå jag håller mig till FF. Iaf nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Verkar som en snabb och enkel webläsare. Gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Skit samma om det liknar en pokemon boll, det är insidan som räknas ;) Btw, så är iaf Google Chrome ikonen snyggare än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Man kan slå av så att Chrome inte samlar information i Alternativ.. Iallafall, riktigt snabb och bra, även utan ad-blocker. Ny favorit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 verkar vara precis lika snabb som firefox + har jag grått skin på mina saker så google chrome passar inte >.< och palla ha en pokeboll som webläsare ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Ikonen ser ju ut som en pokemon boll Skit samma om det liknar en pokemon boll, det är insidan som räknas ;) Btw, så är iaf Google Chrome ikonen snyggare än IE. Jo jag vet men på förra sidan sa att att det var ikonen som räknades :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Hmm, Man kan ju alltid testa? Är det bättre än IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.