Xade Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Helt ärligt cykla istället, moped är dyrt :) Men om du verkligen vill ha en moped så rekomenderar jag en Yamaha Aerox, jag hade en sån för ett antal år sedan och den var riktigt rolig att köra.. och snygg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Ska jag ha cross moppe eller vanlig moppe nästa år? Vanlig har ju utrymme vid sätet men det har väl inte cross moppe?Man kan skjutsa på crossar också! Och vad är en vanlig moppe för dig? En scooter eller? För scootern kom för inte jätte många år sedan och jag vet inte om den kan kallas vanlig? :huh: Är inte alla vanliga isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Eu moppe då... Eller som jag kallar den när killar kör dom :P "Bögpulka" :D Helt ärligt cykla istället, moped är dyrt :)Hahaha orka cykla det är tråkigt, går segt och man blir bara trött... :P EDIT typ 30 : Xade! Vad gör du uppe så sent!?!?!? Du skulle gått och lagt dig för flera timmar sen!!! 01:39:42 Skojja:P Redigerat 5 September 2008 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Eu moppe då... Eller som jag kallar den när killar kör dom :P "Bögpulka" :D Helt ärligt cykla istället, moped är dyrt :)Hahaha orka cykla det är tråkigt, går segt och man blir bara trött... :P Om du blir trött av att cykla så behöver du nog röra dig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) :D Ne orka. Asså efter ett tag. :P Redigerat 5 September 2008 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Okej.. Vad är en "vanlig moppe", och vad är "EU-moppe"..? Förlåt om jag frågar, men finlandismerna (eller vad det nu heter) svårar till det för mig här nu. :) Gör som jag, köp en gammal Tunturi Super Sport från 80-talet, väldigt skön och nostalgisk <: Eller om du vill satsa lite mera pengar så kan jag föreslå en Rieju RRX/MRX/SMX eller Aprilia RX, riktigt nice mopeder. Men köp inte en vespa (kanske det heter "EU-moppe" i Svergie), de har så j*vla äckligt motorljud :x En Tunturi Super Sport '86 :wub: Redigerat 5 September 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.