eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Ja? Varför skicka 2236 FuskaMynt när du bara kan skicka typ 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. När man först lärde sig reglerna så var dom ju inte samma som just nu. Då kanske man kan läsa igenom dom ganska regelbundet för att slippa såna här situationer? Alla kanske inte är inne regelbundet? :) I det här fallet är ju OneDream på topp 10 aktivaste på fuska.se. Så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Reglerna är regler? Bryts dom på något sätt så händer det ju konsekvenser. Och varje medlem BÖR ju ha läst igenom reglerna. Iallafall en så "erfaren" medlem som du. När man först lärde sig reglerna så var dom ju inte samma som just nu. Då kanske man kan läsa igenom dom ganska regelbundet för att slippa såna här situationer? Alla kanske inte är inne regelbundet? :) I det här fallet är ju OneDream på topp 10 aktivaste på fuska.se. Så varför inte? Vart har du fått den statistiken i från? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Han var väl bara slarvig och tänkte sig inte för, jag skulle kunna få för mig att skicka massa fm till mig själv samma dag som jag läst reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 suck, att skicka FM till en användare med samma IP som än själv, och att skicka FM till än själv är f*n 2 skilda saker om du frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ja, det var riktigt simpelt att skicka alla fm. Och det är 2 olika saker att skicka fm till sig själv (till samma användare) och till en på samma ip. (påpekar det pga att jag inte vet riktigt hur khazar menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Nej, jag vet. Men det var ändå väldigt dåligt gjort av mig. OCH det står inte att man INTE får skicka fm till sig själv. Men man bör ju få behålla fmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Byråkratin > You Accept the facts! :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Tekniskt sett: Användare med samma IP, att skicka till sig själv innebär att man skickar till samma IP och fuskas lilla trevliga spärr reagerade väl på detta. Att skicka till sig själv och till en annan användare är ju 2 olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Tekniskt sett: Användare med samma IP, att skicka till sig själv innebär att man skickar till samma IP och fuskas lilla trevliga spärr reagerade väl på detta. Att skicka till sig själv och till en annan användare är ju 2 olika saker. Står inget om att att man behöver skicka till en annan användare, endast en användare som använt/använder samma dator (IP). §6.2 - Det är förbjudet att skicka FuskaMynt till användare som har använt samma dator (IP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Du får skylla dig själv med tanke på att du bröt en regel. Du bör få varning/tillsägelse? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Du får skylla dig själv med tanke på att du bröt en regel. Du bör få varning/tillsägelse? :rolleyes:Haha strö salt på såret! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.