xpliT Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Namn: Kuddie Ras: Dwarf Kön: Male Klass: Paladin Specc: Retri Realm: Shattered Hand En till som spelar på Shattered Hand. Synd att du är ally, For the Horde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Namn: Kuddie Ras: Dwarf Kön: Male Klass: Paladin Specc: Retri Realm: Shattered Hand En till som spelar på Shattered Hand. Synd att du är ally, For the Horde! Ja, Har många polare som lirar horde på Shand..Men min gubbe e lixom 40 xD Och Paladins e dryga att levla så jag vill inte ta bort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Realm: Darksorrow (EU) Level: 70 Race: Gnome Class: Warrior Sex: Female Guild: Final Evolution Name: Xewt Faction: Alliance Realm: Darksorrow (EU) Level: 70 Race: Human Class: Mage Sex: Male Guild: Final Evolution Name: Zantera Faction: Alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Namn: Sorca Ras: Orc Kön: Male Klass: Warrior Specc: Fury Realm: Boulderfist Level: 34 Guild: Brödernaskapet Det var min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Namn:Göteborgskex Ras:gnome Klass:Warlock Specc: 0/21/40 (SL/SL byter jag till då och då) Realm:Sylvanas Lvl: 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Som jag kör mest på: Namn:Hunterelf Ras:Night elf Klass: Hunter Kön:Tjej Realm:Neptulon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Realm: Emerald Dream Namn:Eleor Ras: Night Elf Klass: Rouge Kön: Tjej Guild: Knights of Twilight Specc: Hybrid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) 'Liten' update. Namn; Rullis Realm: Chromaggus Race; Orc Class; Hunter Level; 53 Specc; markmanship och lite beast mastery =D Redigerat 20 September 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 'Liten' update. Namn; Rullis Realm: Chromaggus Race; Orc Class; Hunter Level; 53 Specc; Enchantment =D När man säger specc menar man i vilket träd man har satt sina talentpoints i. :o In before "Hunters kan inte specca enhancement!!!". Han menar att han har enchanting som ett profession. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 förlåt då, f*n vet jag, började med wow 3 veckor sen >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag försvarade dig bara. Du vill inte veta vad folk skulle skrivit om jag inte skrev det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Tackar isf. :] Men bryr mig inte så mycket om vad folk tycker här på internet osv. Dessutom gör man alltid fel när man börjar med nya saker :] :* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg