Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


Angelo

Rekommendera inlägg

Jag ser inte ner på honom. Varför tror du det?

 

Kan du citera en förolämpning jag sagt?

 

Och sen så är det ju du som kommer och klagar, inte jag.

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall

 

Jag tror det eftersom att du verkar återkomma till det ämnet när han skriver ibland. Han ställde en fråga ang. en viss spec och då skrev du:

 

p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES? Och du vet inte ens vad för specc du ska ha?

 

Jag blir smått förbannad när du skriver en så onödig kommentar. Om du ska skriva sådär så kan du väl lika gärna strunta i att skriva överhuvudtaget, eller bara svara på hans fråga? Jag sade åt dig i ovanstående inlägg att lämna honom ifred för att han kanske tar illa vid sig. Han kanske inte uppfattar det på samma sätt som du gör, sant?

 

 

Dock har han rätt, om man ska in i Zombies så borde man vet hur man speccar, sen var det en fråga "p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES?" så tekniskt sett kan man läsa meningen som en vänlig fråga, om du ska tycka allt han skriver är aggresivt och sånt så kan man ju tycka det han säger är för att han undrar det på ett vänligt sätt, t.ex. "p0wwa var det inte du som ville joina Zombies?" sen andra frågan "du vet inte vilken spec du ska ha?" som "jag vill hjälpa dig men då undrar jag om du inte vet vilken spec du ska ha eller vad denna tråd handlar om" och första frågan var Off topic som han frågade på ett vänligt sätt för han hade glömt.. "var det inte du som ville joina ZOMBIES?".

 

Sen ser du ju ner på honom om du skyddar han som du gör, vad jag sett så är det en massa som alla dissar när dom skriver nått, (nej, jag orkar inte leta fram nått, om du vill ha citat får du leta fram det själv) men du verkar bara skydda p0wwa som om han är en försvarslös liten tjur. Så kan man se det också, att du tror inte han kan försvara sig själv och du antar att han kan ta illa till som om han är 9 år och alltså måste du stå upp för honom. Det är några sätt att se detta på, det är ju fortfarande bara text, inge höjda röster eller sarkastiska miner. Man antar att det man läser är aggresivt, vissa meddelanden kan man bara läsa helt fel.

 

Name: Anoxer

Level: 38

Specc: Frost

Server: Skullcrusher

 

Jag har inte nämnt ordet aggressivt. Spelar ingen roll hur gammal han är, han kunde lika gärna ha varit 20 år. Han är min kompis, och kompisar står upp för varandra. Anledningen till att jag inte försvarar andra personer är för att jag inte känner dem. Jag är helt övertygad om att han kan stå upp för sig själv, men det hindrar mig inte från att hjälpa honom. Och angående det du skrev först så kan jag förklara att personer uppfattar saker på helt olika sätt. Nu var frågan formulerad såhär:

p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES? Och du vet inte ens vad för specc du ska ha?

(Försök få den meningen in i en trevlig konvesation utan att verka socialt inkompetent)

 

Du fick på något sätt om den till en betydligt mildare version som löd:

p0wwa var det inte du som ville joina ZOMBIES? Ah, du vet inte vilken spec du ska ha?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"du vet inte vilken spec du ska ha?"

För s*tan, jag vet vilken specc man ska ha i PvP.. arms z.z

Jag frågade bara för att så j*vla många har sagt att Fury var bra.

 

 

-Alt-

 

Name: Pobel

Specc: Frost

Server: Bloodfeather

Level: 32

 

Redigerat av p0wwA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Main:

Namn: Mikhaela

Ras: Blood Elf

Kön: Tjej

Klass: Death Knight

Specc: Blood/unholy

Realm: Wildhammer

Level: 71

 

Alt:

Namn: Qwery

Ras: Blood Elf

Kön: Tjej

Klass: Hunter

Specc: BM

Realm: Wildhammer

Level: 58

Redigerat av Mikhaela
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Main:

 

Namn:Kízu

Ras: Orc

Kön: Male

Klass: Hunter

Specc: BM atm

Realm: Outland pvp

Level: 75.

 

Alt:

Namn: Kakburken

Ras: Tauren

Kön: Male

Klass: Warrior

Specc: Inte spelat på ett tag, tror prot.

Realm: Quel'thalas PvE

Level: 64-65

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namn:Caínan

Ras: Draenei

Kön: Female

Klass: Paladin

Specc: Holy/Prot

Realm: Skullcrusher

Level: 80

 

Namn: Caín

Ras: Human

Kön: Male

Klass: Death Knight

Specc: Frost(Tank)

Realm: Skullcrusher

Level: 80

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Name: Yertle

Race: Troll

Class: Rogue

Level: 64

specc: Combat

realm: Vashj

kön: Male

 

wowarmory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...hj&n=Yertle

 

Name: Normie

Race: Blood elf

Class: mage

level: 29

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...start=156Specc: Frost

realm:vashj

Kön: Male

 

wowarmory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...hj&n=Normie

 

Name:Phantana

race: undead

Class: DK

Lvl: 63

Specc:unholy

realm:vashj

kön:male

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Phantana

Redigerat av Normie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, har inte spelat WoW på ett tag men here it goes:

 

Main Char:

Namn: Zindrah

Ras: Blood Elf

Kön: Female

Klass: Paladin

Specc: Retribution DPS

Realm: Darksorrow PvP

Level: 80

 

Alt

Namn: Seurth

Ras: Gay Elf (Blood Elf Male)

Kön: Male

Klass: Death Knight

Specc: Frost/Unholy DPS

Realm: Darksorrow PvP

Level: 64

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...