prophet Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Namn: Okänt Ras: Undead Kön: Male Klass: Priest Level: 29 Specc: Shadow Realm: Okänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Alliance- Namn: Radical Class: Paladin lvl: 76-77snart Ras: Human Spec: Prot/ret (Multi-spec grejen) ----------------- Hordes- Namn: Mickeh Class: Mage lvl: 80 Ras: Undead Spec: Deep frost/frostfire (Multi-spec) ----------------- Namn: Stvafel Class: Rogue lvl: 67 Ras: Undead spec: Subtlety ----------------- Namn: Fuzzay Class: Druid lvl: 31 Ras: tauren Spec: Feral ----------------- Kör typ bara BG med min Rogue och instance med min Paladin dom få timmarna jag är online dock. De andra karaktärerna ligger bara och skräpar... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Namn: Moondruiid (i know, lol men jag kom inte på något Realm: ******* Klass: Druid, ofc :) Specc: Resto/balance Ras: Nelf Bonus Healing: vet ej Bonus spell damage: vet ej Level: 80 sen har jag några alts Redigerat 26 Juli 2009 av dannoeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Namn: Chawan Ras: Human Kön: Male Klass: Warlock Level: 80 Specc: Destro/Demonology Realm: Doomhammer Namn: Mizmo Ras: Dwarf Kön: Male Klass: Warrior Level: 80 Specc: Protection/Arms Realm: Doomhammer Namn: Syllina Ras: Dwarf Kön: Male Klass: Paladin Level: 80 Specc: Holy Realm: Doomhammer Namn: Pümba Ras: Gnome Kön: Female Klass: Deathknight Level: 70 Specc: Blood Realm: Doomhammer Namn: Syllinà Ras: Nightelf Kön: Female Klass: Priest Level: 57 Specc: Shadow Realm: Doomhammer Redigerat 26 Juli 2009 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Namn: Svenstomp Ras: Tauren Class: Warrior Level: 80 Specc: Fury/Arms Namn: Acesz Ras: Femal BElf Class: Death Knight Level: 80 Specc: PvP Blood Namn: Pobel Ras: Undead Class: Mage Level: 66 Specc: Frost Alla är på Bloodfeather Redigerat 26 Juli 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 (redigerat) Namn: Bigthing Ras: Tauren Klass: Druid Level: 46 Specc: Feral Combat Server: Lightning's Blade Redigerat 31 Juli 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Namn: ? Ras: Gnome Class: Warlock Level: 80 Specc: Affliction Dual specc: Demonology Server: Thunderhorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Name: Yertle Race: Troll Class: Rogue Level: 48 specc: Combat realm: Vashj kön: Male Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Namn: Uwpelig Ras: Night Elf Class: Druid Level: 37 Specc: Feral Combat Guild: Last Hope Realm: The Defias Brotherhood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg