pollenallergi Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Kan någon säga en sida där man kan ladda ner skins till sitt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Skriv i pc-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (redigerat) ThemeXp! Där finns det mycket grejer :D Redigerat 30 Mars 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Tucows?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ThemeXp! Där finns det mycket grejer :D Ifall man laddar ner därifrån kostar det. Jag gjorde det sen några dagar senare kom det fram en "räkning" på 19.99 pund eller något sånt :l (Man behöver dock inte betala det, det räcker med att man avinstallerar pogrammet, men då försvinner även skinsen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Det är i PC forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (j0hn @ 31/03-2004 13:43:47) ThemeXp! Där finns det mycket grejer :D Ifall man laddar ner därifrån kostar det. Jag gjorde det sen några dagar senare kom det fram en "räkning" på 19.99 pund eller något sånt :l (Man behöver dock inte betala det, det räcker med att man avinstallerar pogrammet, men då försvinner även skinsen.) Va? Vad konstigt!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 kostar det?!?! jag tog bort de skinnet jag laddade ner.. ;P dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Igentligen borde det stå när man laddar ner det att det kostar men det gör inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Nej jag såg inte heller att det skulle kosta, men bara man tar bort dom så verkar det som att man inte ska behöva betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 menar ni dator teman eller skrivbord bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Sånna här menar vi http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...det-_kanske.jpg Så såg mitt skrivbord ut innan jag var tvungen att ta bort det.. Känns inte som att det är värt 19.99 pund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.