Kevve Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/websitethunderflyff.png Det är min första så var lite snälla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det där var en png-fil, inte en template. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det där var en png-fil, inte en template.men han visar ju bara en bild på den!. han kanske inte vill lägga ut sin/sina psd fil(er) så alla kan sno dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det där var en png-fil, inte en template.men han visar ju bara en bild på den!. han kanske inte vill lägga ut sin/sina psd fil(er) så alla kan sno dem? Tror du på allvar att folk skulle betala för en sådan template? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det där var en png-fil, inte en template. men han visar ju bara en bild på den!. han kanske inte vill lägga ut sin/sina psd fil(er) så alla kan sno dem? Tror du på allvar att folk skulle betala för en sådan template? :_ jag har inte sagt det... men han kanske inte vill att personer snor den och säger att dom har gjort den on topic: den var faktiskt ganska snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Vad heter texten? asså sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Vad heter texten? asså sida. Han kan väl ha gjort en template utan att han har en hemsida? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Sant, så sant. Precis som Countrealdude gjorde innan, fd garkan<3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Det finns ju ingen template där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Det fanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Sant, så sant. Precis som Countrealdude gjorde innan, fd garkan<3. CountRealDude är verkligen inte jag.Jag skulle aldrig vilja vara honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Sant, så sant. Precis som Countrealdude gjorde innan, fd garkan<3. CountRealDude är verkligen inte jag.Jag skulle aldrig vilja vara honom... Mannen jag vet det nu! För jag såg din tråd om att han tog din avatar & allt det shietet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.