CrazyBarrie Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Ja, så nu har jag problem. Igen.. När jag kopplar in en USB enhet så säger datorn att den hittar en inkopplad USB enhet. Den plingar inte till och man kan ej see den i Utforskaren / Den Här Datorn, Alltså kan jag ej lägga in saker på den <_< EDIT: Mitt USB minne funkar, men inte t.ex. morsans mobil eller min ipod. Snälla, skulle faktsiskt behöva lite hjälp^^ :) Redigerat 5 September 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Du ska ha iTunes till din iPod, och då ska du förmodligen ha något liknande till hennes mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Du ska ha iTunes till din iPod, och då ska du förmodligen ha något liknande till hennes mobil.Jag ser den inte i Itunes heller :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Till att börja med. Vad har du för operativsystem? Det borde inte var detta. Men det låter som om någon drivrutin fattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Måste verkligen vara drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Om du högerklickar på en fil och trycker på "Skicka till" är usp grejen med där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Till att börja med. Vad har du för operativsystem? Det borde inte var detta. Men det låter som om någon drivrutin fattas. Windows XP, och har du någon aning om vilken drivrutin det kan vara? #Logfan, nej tror inte det :/ Redigerat 6 September 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Checka det. Om den inte finns med så är det nåt med driv rutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Checka det. Om den inte finns med så är det nåt med driv rutinerna. Tittade på det, och det fanns ej där heller :/Ok, ska se om jag kan få tag i någon drivrutin, återkommer om jag hittar något användbart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Gå in på aktivitets hanteraren sen dra ner dom senaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Gå in på aktivitets hanteraren sen dra ner dom senaste drivrutinerna?Förklaring, i aktivitets hanteraren? O.o EDIT: Hittade det, och det var Enhets Hanteraren. ^^ Redigerat 6 September 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.