Jote Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Pingvin? Du kanske menar på questet Cold Wars där man krymper och hoppar in i en pingvin "leksak"? Om det är det du undrar så gör man den i sitt egna hus om man har en lvl 3+ crafting table typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Är det ingen som läser updater? Man kan hitta pingviner utklädda till buskar, och det får man en reward för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Summoning, man behöver 30-35 summoning för att skaffa en pingvin. Man går till Ardougne zoo and snackar med 'Zoo penguin keeper', så ger han dej ett ägg. Efteråt går du till ett Summoning shop, och lägger ägget i en maskin. Så kläcks den efter några timmar. Den äter raw fish (tror jag.) Kolla upp det på RuneHQ.com /PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Är det ingen som läser updater? Man kan hitta pingviner utklädda till buskar, och det får man en reward för. Citerar mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Asså ni kan ingenting pingviner kan vara utklädda till saker (members) t.ex buskar , stenar asså man måste prata en kille i ardounge zoo så man kan fånga dom =] nu fattar ni och man kan använda de som summon ! Hanterat och klart PUNKT SLUT -> . <- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Coolt man ska va member för summon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Coolt man ska va member för summonDet vet antagligen 99,99% av alla som spelar Rs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Är det ingen som läser updater? Man kan hitta pingviner utklädda till buskar, och det får man en reward för. Aha den här Penguin hide and seek? Där man typ ska leta efter pingviner eller nåt sånt och rapportera till Larry. Redigerat 12 September 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Aa kanske det men har inte gjort det men det smarta e gå till värld 31 house party sen leta efter någon med ardounge teleport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Är det ingen som läser updater? Man kan hitta pingviner utklädda till buskar, och det får man en reward för. Aha den här Penguin hide and seek? Där man typ ska leta efter pingviner eller nåt sånt och rapportera till Larry. Helt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag vet var pingviner finns i lumbrige där det finns sheep jag såg 2 st som klädde sej till en sheep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag vet var pingviner finns i lumbrige där det finns sheep jag såg 2 st som klädde sej till en sheepAsså det är ingen uppdate... dem har funnits sen 2004(eller tidigare, det vet jag inte). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg