OpeningTitles Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 detta sa viruz bla..bla..bla bla bla.. bla skoja men ALLVARLIGT DEM E NYA SEN JAG TITTADE IGÅR VAR DEM B O R T A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 detta sa viruz bla..bla..bla bla bla.. bla skoja men ALLVARLIGT DEM E NYA SEN JAG TITTADE IGÅR VAR DEM B O R T ADu mendar fåret som man kan prata med??? sen kommer man på att man inet kan prata med får? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 säger du det redan grattis -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 jag vet var pingviner finns i lumbrige där det finns sheep jag såg 2 st som klädde sej till en sheepAsså det är ingen uppdate... dem har funnits sen 2004(eller tidigare, det vet jag inte). Dom har väl funnits ända sen questet Cold Wars kom ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg