Rullis Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Hur skinnar man? Jag har en jekla skinning knife, men fattar f*n inte hur man använder skiten ¤%(#="=%()#%) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Du måste ta alla saker som mobben tappar sen höger klickar du på djuret som du dödat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Hur skinnar man? Jag har en jekla skinning knife, men fattar f*n inte hur man använder skiten ¤%(#="=%()#%) :D Du måste ha skinning proffesion om du inte har den redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Du måste ta alla saker som mobben tappar sen höger klickar du på djuret som du dödat. Ok, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Du kan dock inte skinna en humanoid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Du kan dock inte skinna en humanoid :P Kan man visst ta t.ex SFK massor med varulvar som e humanoids och skinnable^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Degfejs Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag er pålis ock det står i lag boken at det är o lagligt att döda djur det är djur plåg eri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarbrorKlas Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Ja, vi måste tänka på miljön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Degfejs Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 djur bryts ned i mark sa bilogi lärare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg