MentalogisT Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Nu är det såhär att jag har beställt en mobil från utlandet. Problemet är bara att man inte kan få in svenska som språk då det inte existerar på mobilen. dvs att det blir väldigt jobbigt att skriva sms om det blir engelska ord hela tiden. Så, här är min fråga: Kan man ladda ner svenskt språk till mobilen, och isåfall, var? Mobil : Nokia Modell : 5610 Beställd ifrån www.pixmania.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Pixmania säljer ju inom europa och har en svensk sida så har du beställt via den svenska sidan så bör ju svenska finnas på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Men problemet är att det inte finns på mobilen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Har inte det med sim kortet att göra? :S Aja, annars är det bara att inse att det var skitdumt att köpa en i utlandet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 http://forums.mobiledia.com/topic4919.html Annars får du lämna in den på service och be dem byta ut programvaran till en svensk verision, tror du kan göra det själv också. Nödvändigt att köpa en så billig mobil utomlands?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 DarkManyd : Tog dock simkortet från min gamla mobil som var på svenska. Yoadee : Bara för samsung. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Mhm, verkar så lade inte märke till det. Bara att uppdatera programvaran eller köpa/ladda ner detta: http://www.soft32.com/download_165494.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 jag har en nokia 5610, är du säker på att du inte kan ställa in den på svenska någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Khazar: Har kollat på Languages settings men det finns itne svenska med nånstans.. Yoadee: Tack :) Nu ska vi bara se hur man installerar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.