Hoppa till innehåll

Hackade På Steam


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Ledaren i TOK är admin i hans klan, men han kan ej banna ditt STEAM.

Men om han kräver att du ger honom ditt lösenord för att bli med i hans klan så är han bara en ynklig scammer. Så låt han vara, han försöker bara scamma dig.

Det var min kompis kompis som skojade med mig med min kompis acc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.

 

1. Du måste acceptera honom.

 

2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.

 

1. Du måste acceptera honom.

 

2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan.

1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så.

 

2: Jag känner igen dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig.

 

1. Du måste acceptera honom.

 

2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan.

1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så.

 

2: Jag känner igen dom.

 

du är ändå fruktansvärt lättlurad...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...