KuroKaktus Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Hejsan... En som är clan leader i clanen TOK säger att han är admin och tänker banna mig. Vet ni nåt om att han kan banna mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 suck, om han bannar dig för att du inte joinar en klan kan du ju alltid rapportera honom till steam? ( om du menar att han är admin för steam alltså ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Får jag lov att skratta? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Ja du får skratta. Men jag får joina bara om jag ger mitt lösenord. Och hur kan jag kontakra steam? Behöver inga svar jag skulle inte ha nåt acc nu sa han men har det xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Ledaren i TOK är admin i hans klan, men han kan ej banna ditt STEAM. Men om han kräver att du ger honom ditt lösenord för att bli med i hans klan så är han bara en ynklig scammer. Så låt han vara, han försöker bara scamma dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Men jag får joina bara om jag ger mitt lösenord. AHAHAGAHAGAHAHAHAHAHAA Lycka till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Ledaren i TOK är admin i hans klan, men han kan ej banna ditt STEAM. Men om han kräver att du ger honom ditt lösenord för att bli med i hans klan så är han bara en ynklig scammer. Så låt han vara, han försöker bara scamma dig. Det var min kompis kompis som skojade med mig med min kompis acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig. 1. Du måste acceptera honom. 2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Som sagt. Ge aldrig ut ditt lösenord till någon random person som säger att dom ska stänga av dig från steam utan anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig. 1. Du måste acceptera honom. 2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan. 1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så. 2: Jag känner igen dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Hur kan du bli lurad när de använder din kompis acc? Du hade märkt ifall någon ny på friends list hade lagt till dig. 1. Du måste acceptera honom. 2. Känner du inte igen din kompis namn på cs? Det är bara att högerklicka på kompisen och sedan trycka View alias/Visa alias så ser du vad han hette innan. 1: Min kompis kompis låsades att det var min kompis och sa att han och att min andra kompis hade gjort så. 2: Jag känner igen dom. du är ändå fruktansvärt lättlurad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg