rg_fuskare Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag vill förminska kb storleken på en gif fil... vet någon hur man gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag vill förminska kb storleken på en gif fil... vet någon hur man gör det? Ifall du använder photoshop cs så ska du gå in på File > Save for Web & Devices Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Okej, så vad gör jag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Okej, så vad gör jag sen? Hur menar du, med vad gör man sen? Du väljer gif i listan till höger istället för typ jpg somd den bruckar stå på och sedan kommer du kunna se olika inställningar du vill göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jo men jag vill förminska den i "kb" utan att den förlorar kvalitet... ska jag välja färger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) Du kan inte förminska storleken utan att kvalliteten blir sämre så är det bara. Men det behöver inte synas så mycket om man väljer rätt. Men det har med hur många fäger du använder ju fler fäger ju bättre kvallitet men det betyder även en större fil. Vet du inte hur du ska göra i PhotoShop när du sparar eller vad är det du behöver hjälp med? Redigerat 9 September 2008 av TecWizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Nej nej... det var allt jag behövde veta... tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.