Encoder Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Dator - Läxor - Tv -------- Typ varje dag :P! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 - Xbox Live - TV - Kompisar - Träning - Äter Dom vanligaste sakerna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Skitdator. Enda som finns att göra. Gjort det ganska länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Nu på sommaren så är det ingen skola. Men i vanliga fall: Hem, ut med kompisarna och köra moppe kanske, om det inte är onsdag, RR träning på falkenbergs motorbana, torsdag repar med bandet. En del dator, gör i princip aldrig läxor, eftersom jag aldrig tar mit tid att göra dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 På sommaren är jag inte hemma så himla mycket, är mest ute o chillar. Nu när skolan börjar så vet jag inte blir väll antagligen chilla då också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.