Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Äga alla oljekällor. Då skulle du få alla världens nationer efter dig! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Jäklar vad alla vill bli rikast...;) Tänk på de fattiga. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 att kunna somna på nätterna...När du skulle kunna önska dig allt du vill så önskar du dig att kunna sova på nätterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 ja, att inte kunna somna är inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Att bli en Upphöjd ofc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 att jag alldrig skulle dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jag önskar att jag hadde vingar på ryggen och kunde flyga :P :D för de skulle va kul + att man lär bli rik på det :D 100 kr flyg turen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) Jag önskar att jag hadde vingar på ryggen och kunde flyga :P :D för de skulle va kul + att man lär bli rik på det :D 100 kr flyg turen xD Du skulle bara bli infångad för att sedan bli experimenterad och testad på i resten av ditt liv. Redigerat 11 September 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Bli Rappare/Hip-hoppare Street dansare B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 att kunna somna på nätterna...När du skulle kunna önska dig allt du vill så önskar du dig att kunna sova på nätterna? ja, för jag har ingen användning av oändligt i pengar om jag inte orkar spendera dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 att kunna somna på nätterna... När du skulle kunna önska dig allt du vill så önskar du dig att kunna sova på nätterna? ja, för jag har ingen användning av oändligt i pengar om jag inte orkar spendera dem Hört talas om sömnpiller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.