Khazar Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 att kunna somna på nätterna... När du skulle kunna önska dig allt du vill så önskar du dig att kunna sova på nätterna? ja, för jag har ingen användning av oändligt i pengar om jag inte orkar spendera dem Hört talas om sömnpiller? suck, och hur ska jag få tag i dem?-,- kommer förmodligen inte vakna i tid om jag tar dem ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Att vara grym på gittar eller trummor ;) Typ spela i band och vara grovt säker på det man gör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Dö i förtid lol. Har inga ambitioner i mitt liv. Jag önskar att jag hade ett felfritt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 att kunna somna på nätterna... När du skulle kunna önska dig allt du vill så önskar du dig att kunna sova på nätterna? ja, för jag har ingen användning av oändligt i pengar om jag inte orkar spendera dem Vem har sagt nåt om pengar, du skulle kunna flyga, springa på vattnet, allt sånt men du väljer att kunna sova på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 att djur och människor var värda lika mycket och att man slutade plåga djur o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 vinna lite pengar så jag kan gå i pension vid 20 års ålder men ändå leva ett lyxliv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Min högsta önskan Hm -_- -_- Faktiskt så är det att simma i popcorn med smör-smak. Och simma i vanilj-glass .Och att bli rik så jag kan köpa en begagnad Gamecube och Super Smash Bros. Melee. Och en Nintendo 64 med Mario Kart 64 och Super Smash Bros. Och leva i lyx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 högsta önskan är solklart att bli en människa med överlägsna förmågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kunna önska sig vad fasen man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 att kunna somna på nätterna... HAHAHAHA! En hund just nu... Jag har velat ha en sen jag var cirka 2-3år.. :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Att leva en miljon år in i framtiden (Har ALLTID fantiserat om hur människan har utvecklats, och hur deras teknologi fungerar så långt fram) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Att få det jag vill ha gjort, & kunna få det man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.