TecWizard Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Säg vad ni tycker om sidan. Den är inte direkt snygg eller så men den funkar. Behöver bara lite hjälp med att utveckla. http://mhf2-fansite.110mb.com/ Jag vet gratis domän. Men har inte tillräkligt med användare för att gå på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag vet ej vad den handlar om, men designen var helt ok, fock så var menyn där uppe lite "konstig". Skulle sätt bättre ut om du satt den på float: left; om det nu skulle funkat ^^ (Så att det som är på rad två hamnar till vänster ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 (redigerat) Har gjort som jag tror du menar. Men då använder man: text-align:left; inte float Men tycker det ser lite konstigt ut. Redigerat 9 September 2008 av TecWizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Har gjort som jag tror du menar. Men då använder man: text-align:left; inte float Men tycker det ser lite konstigt ut. Det såg mycket bättre ut, och ja man använder det du sade :P Finns en sak till som jag irriterar mig på, det har också med menyn att göra. så att dom kommer under varandra den första är det men dom andra är desvärre inte :/. (Detta är dock inte lika farligt som det förra :rolleyes: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Har gjort som jag tror du menar. Men då använder man: text-align:left; inte float Men tycker det ser lite konstigt ut. Det såg mycket bättre ut, och ja man använder det du sade :P Finns en sak till som jag irriterar mig på, det har också med menyn att göra. så att dom kommer under varandra den första är det men dom andra är desvärre inte :/. (Detta är dock inte lika farligt som det förra :rolleyes: ) Det gör jag med men vet ej hur jag ska fixa det, om du vet hur man gör eller vet en sida som berättar så posta gärna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Ska du göra en hemsida på engelska så måste ju din engelska i alla fall vara okej. Designen var helt okej men som sagt, engelskan är hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.