Hoppa till innehåll

Trasig Mp3


Gäst pong218
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar om någon vet hur jag kan laga min mp3. Varje gång jag sätter in den i datorn blir den seg och program krånglar och jag kan inte fylla den med musik. Det hände efter en gång då jag glömde (säker borttagning av maskinvara). Den startar och en bild kommer upp med märkes loggan och stannar sedan och jag måste tas ut batteriet för att stänga av den hur gör jag för att laga den?

Redigerat av pong218
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon vet hur jag kan laga min mp3. Varje gång jag sätter in den i datorn blir den seg och program krånglar och jag kan inte fylla den med musik. Det hände efter en gång då jag glömde (säker borttagning av maskinvara). Den startar och en bild kommer upp med märkes loggan och stannar sedan och jag måste tas ut batteriet för att stänga av den hur gör jag för att laga den?

Använd alltid säker borttagning av maskinvara i framtiden, jag tror tyvärr att den är körd nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå. alltid bra att använda säker borttagning av maskinvara. annars försörman hårdvara på både datorn och mp3, men om det är en sony mp3 (dock väldigt ovanligt) så finns det backups :D, Och på andra brukar man kunna "Repaira" från Cd som man brukar få med... Annars så för som Arako sa, byt den!. men testa (om det går) att ta bort all musik på den, och sedan ta ur den, Denna gången MED säker borttagning av maskinvara :P , och sedan sätt i den igen, fungerade för mig... Sen så finns det oftast en reset knapp på mp3 som man kan använda om nått strular, musiken försvinner då inte. Annars vet jag inte vad du kan göra... Tyvvär...

 

Lycka till!!

 

MVH Ljungan

Redigerat av Ljungan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...