Hoppa till innehåll

Ska Sova Över

Rekommendera inlägg

Inte hinta mot sex?

Det är enormt många väldigt unga, kanske till och med för unga ungdomar som har sex nu för tiden. f*n allt folk springer ju runt som galna kåta idioter och ska bara ha lite av det goda hela tiden. Jag vet själv hur det har varit och är, vilket jag faktist måste säga är ganska tråkigt. Jag anser att det borde vara något större och seriösare med sex. Det ska vara kärlek. För de flesta människor är det kanske aldrig kärlek nu för tiden och då tycker jag att det har börjat gått fel. Ingen blir lycklig av att bara kn*lla runt utan några känslor. Så till alla yngre och orutinerade säger jag att det är värt att vänta på det tills det betyder något. Så min lilla åsikt kommer väll gå fram till fytio pers. här på en liten hemsida så.. haha. Men seriöst. Vänta för f*n. Lite speciellt ska det iallafall vara. Sluta tänk på sex och tänk på kärleken istället. Det är det vi borde leva för.

Och för att svara på din fråga sen så är det aldrig försent. Även när det verkar vara det. Ni är fortfarande så unga så det gäller bara att du visar att du verkligen gillar henne. Gör något speciellt för henne. Visa att du är killen för henne.

Woho om du älskar henne var lycklig för det händer inte alla..

De där va tame f*n det bästa jag läst på länge.. W0rd asså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...