zkAro Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Det finns ikoner nere i högra hörnet, som typ Volym och Msn och så. Och när jag klickar på pilen till vänster (visa dolda ikoner) så ser man en ikon som heter Blizzard Background Downloader, som är en 2.62GB's fil som jag alltid kryssar ner för det kommer att ta 28,5 timmar att ladda ner den. Och om man dubbelklickar på den så kommer det upp typ 1%, 1MB of 2.62GB och sen ser man bara en bild på en dwarf och en tauren. Men jag kan spela därefter och så, men frågan är bara hur länge jag kan hålla på så här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 28,5 timmar? jag är förvånad att du ens kan spela wow med den internethastigheten... du måste ladda ner den för eller senare i vilket fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Som jag försökte förklara i 5~ posts i din förra tråd så är det en prepatch, som du kan ladda ner om du VILL, för att slippa göra det senare, då den blir obligatorisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 28,5 timmar? jag är förvånad att du ens kan spela wow med den internethastigheten... du måste ladda ner den för eller senare i vilket fall Tog kanske i lite mycket men iaf, 24 timmar kommer det att ta... Ska ändå KANSKE byta bredband om det kommer något bra erbjudande från Telia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Det ska ta ca max 3-4 timmar att ladda ner en patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg