Gäst Waldorf Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 är det någon som har en savefile till rymdfasen? därför jag kom dit men sen kunde jag inte spara och då när jag stängde av så fick jag börja om hela spelet, och det orkar jag inte. så någon som har och kan skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Kör om Civilisationsfasen, allt kan ju bara inte försvunnit om du nu inte skitit i att spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jag håller med Bazti. Sen så kan jag passa på att fråga. Var lägger sig sparfilerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) har ingen aning om var spar filerna lägger sig, tror inte dem lägger sig någonstans alls faktist, men jag kan kolla, 10 sec... ok, jag har ingen aning, men jag tror du ljuger, f*n heller att du inte sparade under dem 5 timmarna de tar att komma till rymdfasen Redigerat 13 September 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search där kanske man kan hitta några, finns hemsidor som är gjorde för savegames, vissa spafiler lägger sig i din användares mapp nånstanns Redigerat 13 September 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 har ingen aning om var spar filerna lägger sig, tror inte dem lägger sig någonstans alls faktist, men jag kan kolla, 10 sec... ok, jag har ingen aning, men jag tror du ljuger, f*n heller att du inte sparade under dem 5 timmarna de tar att komma till rymdfasen C:\Documents and Settings\*namn*\Application Data\SPORE där typ ligger sparfilerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 som overkill sa. och nej jag spararde inte på 5 timmar. men jag fuskade så nu är jag i rymdfasen, då jag behöver ingewn savefil längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 C:\Documents and Settings\*namn*\Application Data\SPORE\Game\Game0 där ligger sparfilerna för första sparningen. Om du har fler planeter så blir det Game01 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 aah, ok. Det var inte undra på att jag inte kunde hitta några sparfiler. Jag kollade ju i spelets mapp och mina dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.