Gäst newnameguy Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Beror på vilka kontakter du har, men generellt sett behöver du: 3.5 mm "hörlurskontakt" till 2xRCA (Röd + Vit) som kopplas in via audio-ingången på din TV. Då får du stereo ljud från din dator. (Kontrollera om din adapter på TV'n har separata audio-ingångar så att det sitter på samma Input signal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Om du har ett vanligt ljudkort och inte ett studio-ljudkort lär du behöva en sådan som från net on net. Plugga in i ljudkortet, koppla in till TV'n, ljud! (Vill du ha bild + ljud från datorn bör kabeln from grafikkortet och ljudkortet kopplas in i samma uttag i TV'n, tex, SCART eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se107767 ja den bör passa, en sån använder jag men jag kopplar in datorns ljud i mitt surround istället ;) dom är billiga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 jag har ju en 3.mm till 3RCa och det fik jag inget ljud för, men skulle det gå med en anslutningkabel stereo 3.5mm till 3.5mm? Har ett sånt svart uttag på min tv där det står pc audio och där passar en 3,5mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 3.5mm till *3* rca? Det är en audio-video sladd, alltså, av samma typ som en videokamera använder för att skicka både bild och ljud analogt. Alltså inte en sån sladd du behöver underwar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.