knark Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jag får inte upp servrar! Det enda som står är: Waiting for response from masterserver Du får 200 fm om du du hjälper mig så att det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag får inte upp servrar! Det enda som står är: Waiting for response from masterserver Du får 200 fm om du du hjälper mig så att det funkar! Det betyder att du inte har någon anslutning till internet.Kolla så att du har anslutning till nätet. Om du har det, så kan det vara ditt virus skydd som blockerar. Kolla ifall du måste häva blockeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag får inte upp servrar! Det enda som står är: Waiting for response from masterserver Du får 200 fm om du du hjälper mig så att det funkar! Det betyder att du inte har någon anslutning till internet.Kolla så att du har anslutning till nätet. Om du har det, så kan det vara ditt virus skydd som blockerar. Kolla ifall du måste häva blockeringen. Jag har precis installerat Nod 32 och jag vet inte hur man "avblockerar" något.Någon som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 hmm asså nod32 ska inte blocka så det är nåt med ditt nätvärk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 har inte det spelet men jag antar att det finns patcher till det också, kolla om du har den senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Kan det nog vara, jag har äldsta versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) har inte det spelet men jag antar att det finns patcher till det också, kolla om du har den senasteJag har aldrig patchat mitt CoD4. Felet är vad det står. Du kan inte ansluta COD4 till internet. Testa att stänga ner din brandvägg och Nod32 så kanske det går.Kolla även så att du söker servers på internet, så att det inte är på local eller lan. Redigerat 14 September 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 har inte det spelet men jag antar att det finns patcher till det också, kolla om du har den senasteJag har aldrig patchat mitt CoD4. Felet är vad det står. Du kan inte ansluta COD4 till internet. Testa att stänga ner din brandvägg och Nod32 så kanske det går.Kolla även så att du söker servers på internet, så att det inte är på local eller lan. Det är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 har du router som du spelar genom??? för jag hadde samma prob, men sen satte jag i modemet så hitta jag massor. sen testa med att patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Har du trådlöst eller "sladd" modem? Testa att göra detta; Start - Kontrollpanelen -Nätverks/internet inställningar -Nätverksanslutningar. Då bör det synas olika datorer vet inte vilken som är vilken men har du 2 olika gör så här på båda; Högerklicka på en av data ikonerna sedan egenskaper-Avancerat-Inställningar- Undantag Då kommer det en ruta med olika program portar och sånt. Leta efter typ COD4_mp och markera alla rutor som har med CoD4 att göra. Du kan även lägga till olika portar. Kan inte så mycket om det men, alla servers på CoD4 har typ likadan port, skriv ner en port från en server och gå in på där jag skrev och lägg till den porten. Port namn - Port. Port nummer - server porten. Sedan kanske du måste klicka i rutan bredvid. Sen testar du att gå in på en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.