Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 För mig är det en ikon som det står "Anmäl" på när jag ser andras inlägg! det menas alltså med att jag kan anmäla andra? har alla andra också så? /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ja alla har det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ok, tack! /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det är taskigt att anmäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag tycker att om man vill anmäla någon så måste det vara något dumt 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag tycker att om man vill anmäla någon så måste det vara något dumt 8)ok jag vet admin *ironi* det är bra men en sån där anmälnings grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 man anmäler inlägg som är mot reglerna på fuskarna det görs(tror jag) för att underlätta för moderatorer och admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Ja För Dom Kan Ju Inte Kolla Alla! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det är taskigt att anmäla Danne... Taskigt? Varför anmäler man? För att inlägget är onödigt! Och då hjälper man admin på traven och då är man inte taskig utan ganska bussig rent av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det är taskigt att anmäla Det är inte taskigt om den har gjort nåt dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 man anmäler inlägg som är mot reglerna på fuskarna det görs(tror jag) för att underlätta för moderatorer och admin helt rätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ex:arne skrev:j*vla skit ungar,ni e bö*ar som su**r *u* Då kan man trycka på knappen anmäl,så kommer det inlääget nog att tas bort om nåra timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.