KuroKaktus Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Hejsan alla fuskare. Jo när jag kollar på film och sånt så låter det asskonstigt ur hörlurar och högtalare. Alltså film på youtube. Det är ass störande. Vet nån vrf det är så? Kan det vara nån fil i datorn som gör det? Iaf tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Kan du beskriva hur det låter? Sprakar eller laggar ljudet? Om det laggar så kan det vara ditt ljudkort som inte klarar av kvalitén. Men det tror jag inte. För då måste det vara ett väldigt dåligt/gammalt kort. Redigerat 13 September 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Det sprakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Prova att trycka in alla sladdar hårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Om det sprakar så är det moderkortets ljudkort som det är fel på. Det enda som går att göra är att lämna tillbaka eller skaffa ett ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Om högtalarna brusar och "sprakar" så har du väl kört slut på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 har bytt högtalare en gång. Men ska byta ljud kort då och se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Har samma fel som dig jakob. Mina hörlurar är så bra så jag hör det söta sprakandet ljudet, och stör mig verkligen på det. Jag har även snackat med folk innan och dom hade samma problem. Vissa sade att man kunde ta bort några sladdar i moderkortet som gick till någon slags högtalare i chassit. Alltså den som piper ibland när det är något som är fel. Och att det var den som gjorde att det ljudet uppstod. Och dom fick dock bort det skumma sprakande ljudet. Men annars är det att ta och köpa nytt moderkort, eller ett ljudkort. Redigerat 14 September 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Okej. Har du gjort det själv nån gång? Men snälla skriv Jacob till mig. Iaf om det är nån mer Jacob i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Eftersom jag har min högtalare i moderkortet så går det inte. Men om du har högtalarn i chassit så går det. Har dock kopplat bort mina LEDS från moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.