Barejalla Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Hej. Vilket nytt spel tycker ni att jag borde skaffa? Jag kan skaffa högst 8 spel just nu. Jag har redan ett tjugotal spel redan, mest kända spel, typ GoW, CoD 4 och sånt dära. Jag funderar på att skaffa Bioshock iaf, undrar om det är bra ? Har hört att den har fått bra betyg och så. MVH Redigerat 14 September 2008 av LKH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag tycker du borde skaffa gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Har du Xbox 360 och inte har BioShock har du ju missat en av de största fördelarna med konsolen. Stick och köp det nu förfan, skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag tycker du borde skaffa gta ivHar redan den.Tycker inte gta är så jätte kul >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 SoulCalibur IV kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag tyckte att Bioshock var en besvikelse men har ej spelat det på 360 bara på data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Skaffa fifa 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jolle97 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Här är npgra av mina spel: nhl 09, Guitar hero world tour, fifa 09, top spin 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 guitar hero world tour har inte ens kommit ut -.- annars köp guitar hero world tour när den kommer ut!! enligt wikipedia (och resten utav alla dessa siter och fakta skit) kommer den ut 28 oktober ungefär. på game står det 21 oktober release, fattar ingetXD men gta iv är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jolle97 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 guitar hero world tour har inte ens kommit ut -.- annars köp guitar hero world tour när den kommer ut!! enligt wikipedia (och resten utav alla dessa siter och fakta skit) kommer den ut 28 oktober ungefär. på game står det 21 oktober release, fattar ingetXD men gta iv är ett måste. oj, ja menar att ja ska köpa GH World Tour och resten av spelen har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 gears of war 2 när det kommer ut och cod 5 som kommer ut snart :D och om du gillar typ fria spel du kan gå runt lite fritt så asso: Saints row 2 FFS!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hej. Vilket nytt spel tycker ni att jag borde skaffa? Jag kan skaffa högst 8 spel just nu. Jag har redan ett tjugotal spel redan, mest kända spel, typ GoW, CoD 4 och sånt dära. Jag funderar på att skaffa Bioshock iaf, undrar om det är bra ? Har hört att den har fått bra betyg och så. MVH Skaffa Gears of War 2 när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.