ArgSnickare Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag har hört talas om att det ska finnas någon sida eller nåt program där man kan kolla vad människorna i sverige tjänar, jag vill kolla min farsas lön :o P.S. är det olagligt isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Det går att kolla upp det på Ratsit samt Upplysning.se, men däremot så kostar själva tjänsten som visar hur mycket en person tjänar. Redigerat 14 September 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Det går att kolla upp det på Ratsit samt Upplysning.se, men däremot så kostar själva tjänsten som visar hur mycket en person tjänar. Du kan kolla hur mycket personen i fråga taxerade för förra året och lite till med tjänsten "Small". Det är gratis, om du vill ha mer info kostar det dock pengar. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 okej tack, men hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Fråga han? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.